Home Programma Inschrijven Seminar Contact

Programma 9 oktober 2017


Locatie: ExperienCity (Uddel)


15.30 uur Ontvangst
16.00 uur Start
17.30 uur Afsluiting met een borrel
18.30 uur Einde

Dit jaar zijn er drie verschillende thema’s die kort en bondig worden gepresenteerd:

Waarom is er geen evenementenkalender?
Uw gast staat voor uw receptie en vraagt wat er vandaag te doen is. Uw gast bezoekt uw app en website en zoekt wat er vandaag te doen is. Uw gast bekijkt uw narrowcasting scherm en vraagt zich af wat er vandaag te doen is. “Wat is er vandaag te doen?” Dat is toch wel de meestgestelde vraag binnen ieder hotel, bungalowpark, camping of VVV toch? Daarom is er een evenementenkalender ontwikkeld, waarbij u zelfs uw eigen activiteiten en evenementen kunt toevoegen. Daphne Marchelbach, student aan de Hoge School Saxion, doet aankomende periode onderzoek naar wat nu de meest populaire activiteit is en wat de behoefte vanuit de verblijfsaccommodaties precies is als het gaat om een evenementenkalender. De uitkomst en de evenementenkalender zal zij presenteren.

Hoe maak je van je front-office medewerker een verdienmodel?
Erik Kroon, ondernemer in de outdoor wereld en ontwikkelaar van verschillende platforms, vertelt over de Front Office App. Een applicatie die het mogelijk maakt om inzicht te krijgen in activiteiten en evenementen rondom uw hotel, bungalowpark, camping of VVV. Met deze app kunt u tevens tickets verkopen van attractieparken of musea uit uw directe omgeving, waardoor u uw gast niet alleen inspireert aan de receptie maar ook nog eens helpt aan een toegangskaart. Daarnaast zorgt de Front Office App ervoor dat bij de verkoop van tickets 100% van de commissie naar de verblijfslocatie gaat. Op deze manier zet u inspiratie en service dus om in een verdienmodel.

Een event organiseren, hoe kan ik van tevoren tickets verkopen?
Veel stichtingen en verenigingen vinden het prettig als bij de inschrijving voor een activiteit direct wordt betaald. Denk aan een fietsvierdaagse of kleine lokale festivals, feestavonden of andere lokale initiatieven waar entree voor geheven moet worden. Helaas weten ze niet waar te beginnen, waardoor er toch maar wordt besloten om de inschrijvingen per mail en telefoon af te handelen en het inschrijfgeld op de dag zelf contant wordt betaald. Hoe kan dit makkelijker en veiliger? Ernest van Veldhuizen, accountmanager bij LeisureKing, vertelt hier meer over.

Klik hier om in te schrijven

Kan uw klant al online reserveren en betalen?